ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacje o Zakładzie Gospodarki Komunalnej w tekście łatwym do czytania (ETR)

Informacja ogłoszona dnia 2021-06-25 10:36:28 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zakład Gospodarki Komunalnej w Jonkowie znajduje się przy drodze wyjazdowej w kierunku Giedajt.
Mieści się w jednym budynku z ośrodkiem zdrowia.
Wejście do budynku nie jest przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakład znajduje się na pierwszym piętrze. W budynku nie ma windy. Do Zakładu można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
 
Aby załatwić sprawy w Urzędzie, osoby niepełnosprawne mogą:
• napisać pismo i wysłać na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Lipowa 11, 11-042 Jonkowo
• przynieść pismo do sekretariatu Zakładu.
• napisać wiadomość i wysłać ją na adres mailowy:
• zadzwonić pod numer 89 512 91 10 lub 516 063 587
• przyjść i spotkać się z pracownikiem w godzinach pracy Zakładu
 
Zakład otwarty jest od poniedziałku do piątku w godzinach:
poniedziałek od 7:00 do 16:00
wtorek, środa, czwartek od 7:00 do 15:00
piątek od 7:00 do 14:00
 
Czym zajmuje się Zakład?
• prowadzi odczyty wodomierzy u mieszkańców gminy,
• wystawia faktury za zużytą wodę i odprowadzone ścieki,
• montuje i plombuje wodomierze u mieszkańców gminy,
• wydaje warunki przyłączenia do sieci wodnej i kanalizacyjnej,
• odbiera wykonane przyłącza wodne i kanalizacyjne,
• nadzoruje pracę i przeprowadza naprawy oczyszczalni ścieków i ujęć wody,
• usuwa awarie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
• wywozi szamba i przydomowe oczyszczalnie od mieszkańców gminy.
 
KONTAKT:
Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. Lipowa 11, 11-042 Jonkowo
tel. 89 512 91 10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Jonkowie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Krupa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-25 10:33:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-25 10:36:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-09 15:03:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
977 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony